مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 09:552020-12-23ورزشي

امید به بازگشت ورزش دو و میدانی لرستان به روزهای طلایی


امیدواریم ورزش دو و میدانی لرستان به روزهای طلایی برگردد.

- سیاوش سپهوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به برنامه بلندمدت هیات دو و میدانی لرستان اظهار کرد: ما به دنبال ارتقاء مربیگری با برگزاری کلاس ها و کارگاه های دانش افزایی هستیم، امسال با توجه به شرایط کرونا نتوانستیم کلاس های مربی گری  را به صورت حضوری و میدانی برگزاری کنیم.

وی افزود: اما با توجه به اینکه ورزش دو و میدانی می تواند در فضای باز انجام شود، یک دوره دانش افزایی یک هفته ی برای بانوان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مربی تیم ملی برگزار کردیم.

رییس هیات دو و میدانی لرستان خاطر نشان کرد: ظرف دوسال گذشته استعدادهای خوبی در دو و میدانی شناسایی شده که امیدواریم شاهد افتخار آفرینی های این ورزشکاران باشیم.

سپهوند در بخش دیگری از صحبت های خود به موفقیت های تیم های دو و میدانی به ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: اتفاق خوبی که امسال شاهد آن بودیم حضور دو تیم جوانان و نوجوانان از حوزه بانوان در لیگ برتر بود که مقام اول را کسب کردند، و تیم بزرگسالان نیز مقام سوم را از آن خود کردند.

وی گفت: تیم بزرگسالان آقایان نیز موفق به کسب نایب قهرمانی شدند، تیم جوانان آقایان در لیگ باشگاهی نیز مقام اول را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به بازگشت ورزش دو و میدانی لرستان به روزهای طلایی

امید به بازگشت ورزش دو و میدانی لرستان به روزهای طلایی