مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:052020-12-23دانش

85 زندانی استان تهران در آزمون های دانشگاه شرکت می کنند


مدیر کل زندان های استان تهران گفت: آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور از ابتدای ماه جاری در ندامتگاه های این استان برگزار می شود و دانشجویان مراکز علمی کاربردی بعثت نیز طی روزهای آینده توانایی علمی خود را محک خواهند زد.

- مدیر کل زندان های استان تهران گفت: آزمون های پایان ترم دانشگاه پیام نور از ابتدای ماه جاری در ندامتگاه های این استان برگزار می شود و دانشجویان مراکز علمی کاربردی بعثت نیز طی روزهای آینده توانایی علمی خود را محک خواهند زد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحشمت الله حیات الغیب با اشاره به فراهم بودن شرایط یکسان برای ادامه تحصیل زندانیان اعلام کرد: اگر کسی علاقمند به تحصیل و دانش افزایی باشد، به صورت رایگان از نهضت سواد آموزی تا اخذ مدرک دکترا تحت حمایت هایی مانند تهیه کتب درسی، آموزش از راه دور، حضور معلم یا استاد در کلاسهای درسی زندان و اخذ آزمون های ورودی دانشگاه ها و پایان ترم قرار می گیرند و تلاش می شود هیچ مانعی جهت ادامه تحصیل وجود نداشته باشد.

مدیر کل زندان های استان تهران تصریح کرد: تحصیلات بالا و ارتقای آگاهی همراه با افزایش توانایی ها و مهارت های حل مسئله، قدرت درک و تجزیه تحلیل و مقابله با مشکلات را در افراد بالا برده، تا حدودی باعث موفقیت نسبی افراد در جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 زندانی استان تهران در آزمون های دانشگاه شرکت می کنند

85 زندانی استان تهران در آزمون های دانشگاه شرکت می کنند