مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:202020-12-23پزشكي

وضعیت کرونا در آذربایجان شکننده است/ راه اندازی مرکز ماده 16 بانوان در تبریز


استاندار آذربایجان شرقی کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان خبر داد و افزود: شرایط، عادی نشده و با توجه به شکننده بودن آمار بیماری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: اعتیاد، جرم نیست، بلکه یک بیماری است و همه ما در قبال درمان مبتلایان به این بلای خانمان سوز، وظیفه داریم.

وی افزود: از تمام تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی استان انتظار داریم که بار دیگر همت آذربایجانی خود را به نمایش گذاشته و با جذب معتادان بهبودیافته و یا راه اندازی یک واحد تولیدی مخصوص برای این قشر، یاری گر مدیریت ارشد استان در مقابله با مشکلات اجتماعی باشند.

پورمحمدی با قدرانی از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: موفقیت های استان در زمینه مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر، مرهون همدلی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی و مجاهدت شبانه روزی دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی با اشاره به راه اندازی نخستین مرکز ماده 16 کشور در تبریز، اظهار داشت: آذربایجان شرقی از جمله استان های پیشگام در راه اندازی چنین مراکزی بوده است.

پورمحمدی بر ضرورت اخذ مجوزهای لازم برای برخی مراکز درمان و بازتوانی معتادان در استان تاکید کرد و ادامه داد: خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونا در آذربایجان شکننده است/ راه اندازی مرکز ماده 16 بانوان در تبریز

وضعیت کرونا در آذربایجان شکننده است/ راه اندازی مرکز ماده 16 بانوان در تبریز