مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:452020-12-23پزشكي

نگرانی درباره سلامتی دانشجویان علوم پزشکی/ کمبود تجهیزات حفاظتی


اعضای شورای مرکزی شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت نگرانی درباره سلامتی دانشجویان علوم پزشکی و کمبود تجهیزات حفاظتی برای دانشجویان خوابگاهی را به عنوان بخشی از مطالبات عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتقاد داریم که اگر وزارت بهداشت در این خصوص مطالبه جدی نداشته باشد، از جایگاه دیگری نمی توان انتظار داشت که این موضوع را در سرعت و زمان کافی دنبال کنند.

با آن که علم به این موضوع داریم که برای خرید و وارد کردن این محصول وزارت بهداشت مسئول نیست.

نگرانی درباره حفظ سلامتی دانشجویان علوم پزشکی این فعال دانشجویی با بیان این که جمعیت آسیب پذیر جامعه و کادر درمان نمی توانند بیشتر از این صبر کنند، یادآور شد: اگر واکسن می تواند مشکلات ناشی از شیوع کرونا از جمله مرگ و میر هموطنان مان را حل کند نباید دقیقه ای در تهیه آن تاخیر کرد، دانشگاه های وزارت علوم در این شرایط تعطیل هستند زیرا در عرصه بهداشت و درمان نقشی را که بر عهده دانشگاه های علوم پزشکی گذاشته شده است، ندارند.

محمد خواجه افزود: در دانشگاه های علوم پزشکی، دانشجویان پزشکی، پرستاری و فیزیوتراپی در عرصه هستند و سیستم دانشجویی ما از این جهت لطمه می بینند به همین جهت نگرانی از این حد در صحنه بودن، برای سلامتی این نخبگان علمی و ایثار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی درباره سلامتی دانشجویان علوم پزشکی/ کمبود تجهیزات حفاظتی

نگرانی درباره سلامتی دانشجویان علوم پزشکی/ کمبود تجهیزات حفاظتی