مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:452020-12-23اقتصادي

1850 واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور خوی آماده افتتاح شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: بهره برداری از یک هزار و 850 واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله در بخش قطور خوی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود بدلی ظهر چهارشنبه در بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی اظهار کرد: تاکنون از مجموع 4 هزار و 150 واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله در این مناطق 3 و 470 نفر پای کار آمدند که از این واحدها 1 هزار و 850 واحد با پرداخت تسهیلات کاملاً بازسازی و به بهره برداری رسیده است.

وی مجموع پیشرفت فیزیکی بازسازی در مناطق زلزله زده را 87 درصد اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزار 100 واحد در منطقه به مرحله دیوارچینی و 2 هزار و 550 واحد نیز به مرحله پوشش سقف رسیده اند.

بدلی تاکید کرد: همه 1 هزار 600 واحدی نوع یک که در این منطقه براثر زلزله کاملاً تخریب شده بود بازسازی شده و هم اکنون هیچ خانواده آسیب دیده در منطقه چادرنشین نیستند و در واحدهای مسکونی تازه تأسیس خود مستقر شده اند.

وی در ادامه گفت: بنیاد مسکن از ابتدای بازسازی به ارزش 85 میلیارد تومان انواع مصالح را در اختیار روستاییان برای بازسازی قرار داده که بر اساس پیشرفت کار احداث از حساب تسهیلات بازسازی روستاییان کسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1850 واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور خوی آماده افتتاح شد

1850 واحد مسکونی خسارت دیده زلزله قطور خوی آماده افتتاح شد