مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:502020-12-23پزشكي

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: 4 شهر در وضعیت ناپایدار کرونا


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان گلستان، گفت: علی رغم تداوم روند کاهشی در موارد ابتلا و بستری روزانه، وضعیت بیماری اما در برخی شهرستان ها مانند بندر گز در استان گلستان، - سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: 4 شهر در وضعیت ناپایدار کرونا سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان گلستان، گفت: علی رغم تداوم روند کاهشی در موارد ابتلا و بستری روزانه، وضعیت بیماری اما در برخی شهرستان ها مانند بندر گز در استان گلستان، رضوانشهر از استان گیلان و شهرستان های رامسر و نوشهر از استان مازنداران همچنان ناپایدار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: نمودار موارد ابتلا و بستری روزانه در استان گلستان پس از افزایش نسبی در هفته های گذشته، اکنون به یک ثبات نسبی رسیده است.

طرح مدیریت و اپیدمی کرونا با عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی در این استان در حال اجرا است و کمیته های عملیاتی طرح مذکور در قالب تیم های مراقبت، حمایت و نظارت در مناطق مختلف استان تشکیل و مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در حال حاضر کمیته های عملیاتی محلات متشکل از نیروهای حوزه سلامت، داوطلبین بسیج، هلال احمر، سفیران سلامت و نیروهای مردمی در قالب حدود 300 کمیته عملیاتی و به تناسب در تیم های حمایتی و نظارتی با هماهنگی و در کنار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: 4 شهر در وضعیت ناپایدار کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: 4 شهر در وضعیت ناپایدار کرونا