مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:152020-12-23ورزشي

نفرزاده: باتوجه به نیازمندی هایمان اقدام به یارگیری کردیم/ کادر فنی تکمیل شد


در بازار نقل و انتقالات باتوجه به نیازمندی هایمان اقدام به جذب چند بازیکن کردیم.

- فرهاد نفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد حضورش در تیم والیبال آذرباتری اظهار داشت: با توجه به جلسه مالک و مدیر عامل و چشم انداز خوب برای آینده و تیم داری طولانی مدت پذیرفتم که در این تیم کمک کنم ، تمام سعی و تلاشمان را خواهیم کرد تا سهمیه تیم  در لیگ برتر حفظ شود.

وی درمورد شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: با افزودن نیروهای جوان و در کنار آنها استفاده از بازیکنان با تجربه تر ضمن بالاتر بردن روحیه و تجربه جوانان در پایان فصل بتوانیم بازیکنانی برای آینده شهر و والیبال ایران معرفی کنیم.

نفرزاده در مورد بازیکنانی که به این تیم اضافه شدند، افزود: با توجه به نیازمندی ها و نقاط ضعف در هر پست اقدام به یارگیری کردیم؛ به عنوان مثال با اضافه کردن ایرج میکاییل زاده، لیبروی باتجربه ارومیه و قرار گرفتنش در کنار علی فلاح جوان تلفیق تجربه و جوانی را برای کمک بیشتر به تیم در کنار هم قرار دادیم.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری عنوان کرد: در پست پاسور سعی کردیم از نفرات با انگیزه تر که بتوانند به تیم کمک کنند اقدام به خرید بازیکن کردیم که در همینجا از زحمات سجاد سیفی کمال تشکر را دارم و امیدوارم در آینده بتوانیم باهم همکاری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرزاده: باتوجه به نیازمندی هایمان اقدام به یارگیری کردیم/ کادر فنی تکمیل شد

نفرزاده: باتوجه به نیازمندی هایمان اقدام به یارگیری کردیم/ کادر فنی تکمیل شد