مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:202020-12-23ورزشي

گزارشی از بیان نقش زنان ایثارگر گیلانی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت:استان گیلان 36 زن شهیده و حدود 66 زن جانباز و سه آزاده زن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله پاکاری در نشست کمیته زنان دفاع مقدس که با محوریت نخستین کنگره ملی تجلیل از 17 هزار شهیده زن، جانباز و آزاده کشور برگزار شد، با بیان اینکه نقش زنان در جریان تکوین، تثبیت و شکوفایی انقلاب اسلامی مشهود است، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت (ع) نیز شاهد ایثارگری های زنان بودیم.

پاکاری، دفاع از سلامت را عرصه جدیدی از فرهنگ ایثار و شهادت دانست که با نقش آفرینی برجسته زنان همراه است و گفت: مادران و همسران و خواهران شهدا و ایثارگران گیلانی نیز همواره نقش ارزنده خودشان را در این عرصه ایفا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با اشاره به برگزاری سالانه یادواره شهدای زن گیلانی، خاطرنشان کرد: استان گیلان 36 زن شهیده و حدود 66 زن جانباز و سه آزاده زن دارد.

همچنین 2710 والده شهید، 1364 همسر شهید و 1275 فرزند شهید مونث داریم؛ البته در عرصه سلامت نیز هفت زن شهیده شناسایی شده اند که پرونده آنان در حال احراز است.

پاکاری، با بیان اینکه یک مادر چهار شهید، 14 مادر سه شهید، 139 مادر دو شهید و 12 مادر تک فرزند شهید داریم، گفت: 104 نفر از بانوان گیلانی در گروه نخبگان شاهد و ایثارگر هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از بیان نقش زنان ایثارگر گیلانی

گزارشی از بیان نقش زنان ایثارگر گیلانی