مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:352020-12-23اقتصادي

تردد شبانه کلیه خودروهای سنگین و دیزلی از شنبه در تهران ممنوع است


تردد شبانه کلیه خودروهای سنگین و دیزلی از شنبه در تهران ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران گفت: با توجه به اینکه مازوت و سوخت غیر مایع در افزایش آلایندگی مؤثر است، می بایست، نسبت به اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاه سازی اقدام شود.

وی افزود: اگر یک یا دو درجه حرارت را کاهش دهیم، می توانیم، 25 میلیون متر مکعب صرفه جویی گاز در سراسر کشور داشته باشیم، به همین دلیل روابط عمومی های دستگاه های اداری و نیز شرکت گاز استان نسبت به ترویج صرفه جویی گاز باید اطلاع رسانی کنند.

استاندار تهران افزود: کارخانجات سیمان، از جمله کارخانه سیمان ری نیز می بایست، تا زمان کاهش غلظت آلودگی ها از سوخت گاز به جای سوخت مازوت استفاده شود.

وی با اشاره به پیش بینی هوا توسط هواشناسی گفت: از شنبه تا سه شنبه هفته آینده مجدداً شاهد افزایش غلظت آلاینده ها در تهران هستیم و به همین دلیل منوعیت تردد شبانه کلیه خودروهای سنگین و دیزلی مانند کامیون ها از روز شنبه تا اطلاع ثانوی اجرایی می شود.

محسنی بندپی همچنین از توقف فعالیت کارگاه های عمرانی تولید شن و ماسه و آسفالت در استان تهران از شنبه تا سه شنبه هفته آینده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد شبانه کلیه خودروهای سنگین و دیزلی از شنبه در تهران ممنوع است

تردد شبانه کلیه خودروهای سنگین و دیزلی از شنبه در تهران ممنوع است