مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 11:552020-12-23اقتصادي

پیش بینی ثبت نام 12 هزار نفر در صندوق بیمه روستاییان همدان


مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان همدان با بیان اینکه پس از همسان سازی حقوق، بلافاصله یک هزار نفر جدید ماه گذشته در صندوق ثبت نام کردند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مهدی سماواتی بعد از ظهر امروز در جلسه بیمه روستایی و عشایر تویسرکان با اشاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده اوایل سال 84 بیش از 2 میلیون خانوار روستایی در سطح کشور فاقد بیمه اجتماعی بودند اظهار کرد: در حال حاضر 2 میلیون خانوار در سطح کشور بیمه صندوق روستایی و عشایری شدند.

وی با بیان اینکه ابتدا پوشش بیمه روستاییان و عشایر در برنامه بود؛ اما عملکرد خوب صندوق سبب شد طی سال های 95 و 96 شهرهای زیر20 هزار نفر و کشاورزان شهری هم در دستور کار قرار گرفت افزود: امروز هم همه بانوانی که در منزل کار خانه انجام می دهند، می توانند از صندوق بیمه روستاییان و عشایر بهره ببرند.

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان همدان با اشاره به جایگاه خوب صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان همدان طی چهار سال گذشته افزود: افراد 18 تا 50 سال می توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی سهمیه امسال تویسرکان را برای ثبت نام در بیمه صندوق بیمه روستایی و عشایری یک هزار و 127 نفر اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تنها 508 نفر بیمه شدند، کارگزاران بیمه در تویسرکان باید بیش از گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبت نام 12 هزار نفر در صندوق بیمه روستاییان همدان

پیش بینی ثبت نام 12 هزار نفر در صندوق بیمه روستاییان همدان