مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:002020-12-23سياسي

مشکلات کشور با مقاله حل نمی شود


رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با مقاله حل نمی شود، گفت: دانشگاه باید اثرگذار و اثر محور باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با مقاله حل نمی شود، گفت: دانشگاه باید اثرگذار و اثر محور باشد.

دکتر محمد علی کی نژاد روز چهارشنبه در برنامه تجلیل از پژوهشگران و فناوران دانشگاه هنر اسلامی تبریز با بیان این مطلب، اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور، کرونا را باید تبدیل به فرصت کنیم، به عنوان مثال در مورد برگزاری کلاس ها که با این شرایط پیش می رود، می توان فضای مجازی را به واقعیت مجازی تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: اقتدار و قدرت کشور نه فقط در تحقیقات نظامی، بلکه در تحقیقات غیرنظامی هم بوده و در این زمینه نیز قدم های خیلی خوبی در رابطه با اقتدار کشور برداشته ایم.

وی افزود: در بسیاری از جاها سعی می کنند پژوهش نظامی را به پژوهش غیرنظامی تعبیر کنند، رسانههای بیگانه تحقیقات غیر نظامی ما را به تحقیقات نظامی ربط دهند که واقعیت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه تحقیقات غیرنظامی کم تر از پژوهش های نظامی نیستند، اظهار کرد: وقتی می گوییم تحقیقات نظامی چهره ی درخشانی دارد، تحقیقات غیر نظامی هم پیشانی درخشانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور با مقاله حل نمی شود

مشکلات کشور با مقاله حل نمی شود