مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:252020-12-23سياسي

تحقق یک سوم کل اشتغال کشور توسط کمیته امداد/ ایجاد شبکه پهپادی خدمات کشاورزی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در دو سال گذشته حدود یک سوم کل اشتغال ناخالص کشور توسط این نهاد محقق شده است.

- کرج - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در دو سال گذشته حدود یک سوم کل اشتغال ناخالص کشور توسط این نهاد محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الله عبدالملکی ظهر چهارشنبه در آیین رونمایی از هفت پهپاد برای ارائه خدمات کشاورزی که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) مشکین دشت استان البرز با حضور رییس کمیته امداد کشور و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین راهبرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در برطرف کردن فقر در جامعه، ایجاد اشتغال و درآمد باثبات و پایدار برای خانواده های نیازمند است، چراکه این امر موضوعی است که رهبر معظم انقلاب به آن تأکید جدی داشتند.

وی بیان کرد: به فضل خدا در دو سال گذشته حدود یک سوم کل اشتغال ناخالص کشور توسط این نهاد و با همکاری بخش خصوصی، سایر دستگاه ها و شبکه بانکی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: کمیته امداد در فاز جدید در سال جهش تولید به جز ایجاد اشتغال برای محرومان، در راستای تقویت تولید علمی و کمک به جهش علمی در نهضت هایی در برنامه اشتغال زایی تأکید دارد که این امر اثر بیشتری بر روی تولید دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق یک سوم کل اشتغال کشور توسط کمیته امداد/ ایجاد شبکه پهپادی خدمات کشاورزی

تحقق یک سوم کل اشتغال کشور توسط کمیته امداد/ ایجاد شبکه پهپادی خدمات کشاورزی