مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:352020-12-23سياسي

مردم بندرماهشهر به پویش کنارتم ماهشهری پیوستند+عکس و فیلم


مردم بندرماهشهر با پیوستن به پویش کنارتم ماهشهری داوطلبانه به کمک همشهریان خود شتافتند و خدماتی را در زمینه عمرانی، اقلام ضروری زندگی و مواد غذایی ارائه کردند.

- وی با ابراز خرسندی از استقبال مردم از این پویش، افزود: مردم میتواند کمک های خود به این قرارگاه که متشکل از تمامی هییت های مذهبی و جهادی شهرستان است، ارائه داد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به نحوه اجرای این پویش گفت: ویژگی متفاوت این پویش و اقدامات جهادی نسبت به اقدامات گذشته، سازمان دهی شدن آن و بررسی های دقیق انجام شده پیش از امدادرسانی بود.

موسوی بیان کرد: در این زمینه مناطق مختلف شهرستان را به 30 منطقه تقسیم کرده و با استقرار یک رابط در هر منطقه به بررسی های  میدانی و تهیه آمار از سطح و میزان نیازمندی های آن نقطه پرداختیم، اطلاعاتی که قابل استناد برای هر نهاد دولتی است .

بازرسی میدانی و آمارگیری دقیق وی عنوان کرد: پس از جمع آوری و تحلیل آمار به دست آمده، نسبت به رفع نیازمندی ها طبق اولویت بندی در سه دسته خدمات عمرانی، تامین اقلام ضروری زندگی و تهیه مواد غذایی اقدام کردیم، که در بخش عمرانی پیش از هر اقدامی موارد مورد نیز به تایید مهندس ناظر مستقر در آن منطقه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بندرماهشهر به پویش کنارتم ماهشهری پیوستند+عکس و فیلم

مردم بندرماهشهر به پویش کنارتم ماهشهری پیوستند+عکس و فیلم