مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:352020-12-23اقتصادي

افزایش کتابخانه های عمومی ملایر به 22 مورد


رییس اداره کتابخانه های عمومی ملایر گفت: با افتتاح کتابخانه عمومی روستای «ینگی کند» ملایر در دهه فجر کتابخانه های عمومی ملایر به 22 کتابخانه افزایش پیدا می کند.

- سیدمهدی آخشیک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه با افتتاح کتابخانه روستای ینگی کند در دهه فجر کتابخانه های عمومی ملایر به 22 کتابخانه افزایش پیدا می کند اظهار کرد: از این تعداد 10 کتابخانه روستایی و 11 مورد شهری است.

وی با اشاره به ساخت کتابخانه یگنی کند توسط بانک پاسارگارد انجام شده و در دهه فجر آماده افتتاح است تصریح کرد: این کتابخانه با 120 متر مربع و 700 میلیون تومان ساخته شده است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 12 هزار نفر در کتابخانه های این شهرستان عضو هستند گفت: بیش از 200 هزار جلد کتاب در عناوین مختلف در کتابخانه ها موجود است.

وی در ادامه با بیان اینکه با توجه به شیوع خبر داد و تصریح کرد: این مسابقه توسط اداره کتابخانه های عمومی و با همکاری دانشگاه ملایر، کارخانجات، اصناف و بسیج علمی، پژوهشی و فناوری شهرستان ملایر برگزار می شود.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر با بیان اینکه این مسابقه به صورت آنلاین از 28 آذرماه تا 20 دی ماه برگزار می شود تصریح کرد: علاقمندان می توانند به لینک manvaketab.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کتابخانه های عمومی ملایر به 22 مورد

افزایش کتابخانه های عمومی ملایر به 22 مورد