مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 12:502020-12-23سياسي

گلایه استاندار خراسان جنوبی از اهمال و اجرا نکردن قوانین مصوب شورای فرهنگ عمومی


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی، لازم الاجراست و حکم قانون دارد، گفت: در حال حاضر مسئله اصلی ما مسامحه، بی مبالاتی، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی، لازم الاجراست و حکم قانون دارد، گفت: در حال حاضر مسئله اصلی ما مسامحه، بی مبالاتی، اهمال و اجرا نکردن این قوانین و دستورالعمل هاست و ما در موضوعات مرتبط با مسایل فرهنگی و رفتاری دچار خدشه هایی هستیم.

حمید ملانوری، امروز چهارشنبه سوم دی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به گونه ای تصویب شود که زمینه اجرایی داشته و مغایر با قانون نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تعریف جامع فرهنگ عمومی، بیان کرد: با عنایت به لازم الاجرا بودن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، باید تدابیری اتخاذ شود که با ناقضین این مصوبات برخورد شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سند فرهنگ عمومی استان که در حال تدوین است، تصریح کرد: این سندی که آماده شده، بیشتر به مسایلی از جمله تأمین زمین و حمایت از سرمایه گذار اشاره دارد که این موضوعات اکنون جزء الزامات بوده و در قالب دستورالعمل ها و بخشنامه های فراوانی که داریم در دستور کار دستگاه ها قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه استاندار خراسان جنوبی از اهمال و اجرا نکردن قوانین مصوب شورای فرهنگ عمومی

گلایه استاندار خراسان جنوبی از اهمال و اجرا نکردن قوانین مصوب شورای فرهنگ عمومی