مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:202020-12-23اقتصادي

سازمان بنادر به قانون بهبود فضای کسب و کار توجه بیشتری کند


دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به قانون بهبود فضای کسب و کار، از توان تشکل های صنفی حمل و نقل دریایی بهره ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، مسعود پل مه با بیان اینکه ساختار اقتصادی بهینه، نیازمند ارتباط مناسب بخش خصوصی و دولتی است، اظهار داشت: سازمان بنادر به عنوان یک سازمان حاکمیتی بر اساس اصل 44 قانون اساسی می تواند بخشی از فعالیت های خود را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی با بیان اینکه همکاری سازنده ای از سوی سازمان بنادر در توسعه روابط با بخش خصوصی وجود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی؛ شاهد حضور حداکثری از پیشانی تا پسکرانه بنادر هستیم و یک نظام هماهنگ در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر شکل گرفته است.

دبیرکل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران با تأکید بر لزوم اعتماد در تمامی بخش ها به توان بخش خصوصی، عنوان کرد: 90 درصد تجارت بین المللی از طریق حمل و نقل دریایی است و ضرورت دارد تفویض اختیار بیشتری در حوزه بندری و دریایی به بخش خصوصی صورت گیرد.

پل مه افزود: سازمان بنادر و دریانوردی سازمانی دانش محور است و بایستی از توان تمامی تشکل های خدمات دریایی و بندری، حسب قانون بهبود فضای کسب و کار به شکل مطلوب تری بهره بب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر به قانون بهبود فضای کسب و کار توجه بیشتری کند

سازمان بنادر به قانون بهبود فضای کسب و کار توجه بیشتری کند