مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:252020-12-23فرهنگي

درخشش «لیلیت» در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت


نمایش لیلیت به نویسندگی و کارگردانی محمد رضا شاهمردی که روایتگر واقعه ای در دل جنگ بوسنی و هرزگوین است، در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت توانست چهار جایزه ارزشمند را از آن خود کرده و به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا کند.

- محمد رضا شاهمردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از درخشش نمایش لیلیت در هفدهیمن جشنواره سراسری تئاتر مقاومت خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره در آذر و دی ماه به دبیری حمید نیلی برگزار شد و داوران بخش صحنه ای آن اساتیدی همچون مهرداد کورش نیا، شهرام کرمی و علی اوسیوند بودند.

وی ادامه داد: روز گذشته آیین اختتامیه این جشنواره ملی برگزار شد و لیلیت که در چهار بخش این جشنواره نامزد دریافت جایزه داشت توانست هر چهار جایزه را از آن خود کند.

نویسنده و کارگردان قمی افزود: در بخش نمایش نامه نویسی این جشنواره جایزه اول و در بخش کارگردانی جایزه دوم به محمد رضا شاهمردی اهدا شد؛ همچنین در بخش بازیگری جایزه اول مرد به علی فرحناک و بازیگری اول زن به مهناز رودساز دو بازیگر لیلیت اهدا شد.

وی ضمن تقدیر از تمام عوامل برگزاری این جشنواره سراسری، خاطرنشان کرد: این نمایش به عنوان یکی از سه اثر برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، به سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت که امیدواریم در آن جشنواره نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش «لیلیت» در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

درخشش «لیلیت» در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت