مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:352020-12-23سياسي

باید در جابه جا کردن مرزهای فرهنگی تاثیرگذار باشیم


مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: رسالت اصلی ما یک رسالت فرهنگی است و باید بتوانیم در جابه جا کردن مرزهای فرهنگی تأثیرگذار باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده بعد از ظهر در نشست فصلی رؤسای ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی خوزستان با رویکرد طرح تحول مسجد محور (امامان محله و روستا)، به رسالت و مأموریت های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: رسالت اصلی ما یک رسالت فرهنگی است و باید بتوانیم در جابه جا کردن مرزهای فرهنگی تأثیرگذار باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه ما باید بتوانیم تمرکز مأموریتی پیدا کنیم، عنوان کرد: نتیجه ای که بر اساس جلسات هم اندیشی به دست آمده این است، عصاره مجموعه برنامه ها و رویکردهای فرهنگی در قالب مسجد و بانوان خلاصه می شود و بر این اساس در راهبری فرهنگی باید بر این دو مأموریت متمرکز شویم.

وی در ادامه بیان کرد: تشکل ها و هیئت های مذهبی، مقابله با فرق، طرح مسجد پایه نور الثقلین و… از جمله برنامه هایی است که با محوریت مساجد هم قابل رصد و کیفیت بخشی هستند که لازم است جلسات هفتگی و نشست هایی پیرامون پیگیری موضوعات مذکور با ائمه جماعات برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در جابه جا کردن مرزهای فرهنگی تاثیرگذار باشیم

باید در جابه جا کردن مرزهای فرهنگی تاثیرگذار باشیم