مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 13:402020-12-23سياسي

فرمانده سپاه کردستان: با ادارات کارشکن در اجرای طرح شهید سلیمانی برخورد می شود


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: طرح شهید سلیمانی با هدف بیماریابی سریع، کمک به بهبود بیماران و کاهش مرگ و میرهای ناشی از این بیماری است لذا با اداراتی که در اجرای طرح کارشکنی کنند برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در نشست بررسی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور برخی مدیران کل ادارات استان در سالن جلسات ستاد سپاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این طرح که با شعار هر پایگاه مقاومت بسیج یک پایگاه سلامت آغاز شده، اکنون در سطح استان خوب پیش می رود.

وی تصریح کرد: سپاه در اجرای این طرح اهتمام ویژه ای دارد و تیم های رصد و سفیران سلامت باید ارتباط بیشتری با خانوارها برقرار کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: از آنجایی که نظارت در جامعه به نوعی اثرگذار و دارای اهمیت است لذا تعداد تیم های نظارتی باید افزایش یابد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجایی که شیوع ویروس جدید انگلیسی فضا را سنگین و نگرانی هایی در جامعه ایجاد کرده است، می طلبد با انجام درست وظایف و جلوگیری از شیوع این ویروس، مانع از گسترش نگرانی در بین مردم شد.

سردار حسینی تاکید کرد: با اداراتی که در اجرای این طرح کارشکنی می کنند و یا همکاری ندارند برخورد خواهد شد چرا که وظیفه همه کمک به برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کردستان: با ادارات کارشکن در اجرای طرح شهید سلیمانی برخورد می شود

فرمانده سپاه کردستان: با ادارات کارشکن در اجرای طرح شهید سلیمانی برخورد می شود