مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 14:052020-12-23بين الملل

ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاهی در اربیل


منابع امنیتی عراقی از ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاه حریر در اربیل واقع در اقلیم کردستان عراق خبر دادند و به مقصدی که این تروریستها از آن آمده اند، - اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی امروز چهارشنبه از ورود گروه جدیدی از تروریستهای آمریکایی به پایگاه الحریر واقع در منطقه شقلاوه در استان اربیل در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

این منبع بیان کرد: نیروی زرهی که از شمال شرقی سوریه از طریق مرز زمینی و جاده سحیله ربیعه و گذرگاه سیمالکا وارد عراق شده بود در پایگاه الحریر مستقر شده است.

منبع عراقی افزود: از یک هفته قبل پرواز و تحرکات هوایی گسترده ای از سوی آمریکاییها در اربیل و اطراف آن انجام شده بود و نظامیان آمریکایی در پایگاه الحریر، اقدام به تقویت حضور خود در این پایگاه کرده بودند.

این در حالی است که چند روز قبل، منابع عراقی از تحرکات گسترده شبانه هوایی آمریکاییها در آسمان شهر اربیل خبر داده بودند و اینکه بالگردها و پهپادهای آمریکایی اقدام به گشت های پروازی در آسمان این شهر و اطراف آن کرده بودند.

ساعاتی قبل هم، یک منبع امنیتی در منطقه سبز بغداد امروز چهارشنبه 23 دسامبر 2020 از به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا در این منطقه خبر داد و به دلیل آن پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاهی در اربیل

ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاهی در اربیل