مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 14:402020-12-23بين الملل

افشای نقش شرکت های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در تجارت مرگ در جهان


اظهارات درباره حمایت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از جمهوری آذربایجان در جنگ با ارمنستان کسی را غافلگیر نکرد چراکه این رژیم در بسیاری از نزاع های بین المللی و منطقه ای به ویژه جنگ های داخلی از نزاع های کشورها و مردم یوگسلاوی سابق و کشورهای جدا شده از اتحاد .

- اظهارات درباره حمایت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از جمهوری آذربایجان در جنگ با ارمنستان کسی را غافلگیر نکرد چراکه این رژیم در بسیاری از نزاع های بین المللی و منطقه ای به ویژه جنگ های داخلی از نزاع های کشورها و مردم یوگسلاوی سابق و کشورهای جدا شده از اتحاد شوروی سابق گرفته تا نزاع های کشورهای آسیایی و اقیانوس آرام مثل حملات دولت میانمار علیه مسلمانان روهینجایی دخالت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، معمولا تجارت سلاح بین المللی از رسوایی ها خالی نیست.

طوری که تجاری با ثروت های افسانه ای دیده می شوند که مشخص می شود با رهبران، پادشاهان و روسای جمهوری و شاهزادگانی همکاری می کنند که سودهای فراوانی را از معاملات سلاح به دست می آورند.

این معاملات هزینه های زیادی برای مردم به اسم توسعه و اولویت های واقعی دارند اما درباره رژیم صهیونیستی در برخی مواقع رسوایی ها به ابعاد سیاسی و مالی نزدیک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای نقش شرکت های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در تجارت مرگ در جهان

افشای نقش شرکت های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در تجارت مرگ در جهان