مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 16:452020-12-23ورزشي

تداوم قدرت نمایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال


قدرت نمایی شاگردان مصطفی هاشمی در تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با کسب چهارمین برد متوالی ادامه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم چهارمین پیروزی متوالی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور را مقابل تیم شهرداری بندرعباس کسب کرد تا همچنان یکی از قدرت ها و تیم های مدعی کسب مقام قهرمانی این دوره از بازی ها باشد.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم پس از سه برد متوالی مقابل تیم های نیروی زمینی، آینده سازان و ذوب آهن اصفهان، در چهارمین بازی خود عصر دومین روز دی ماه در تالار آزادی تهران به مصاف شهرداری بندرعباس رفتند و با حساب 76 بر 68 حریف را مغلوب کردند.

نماینده بسکتبال قم در این دیدار با تصمیم کادر فنی ابتدا بازیکنان جوان و جویای نام خود را به زمین مسابقه فرستاد اما کوارتر نخست با حساب 16 بر 10 به نفع حریف به پایان رسید، در کوارتر دوم مهره های با تجربه شیمیدر به زمین آمدند و شیمیدر با حساب 18 بر 17 این کوارتر را برد، با این حال نیمه نخست 33 بر 28 به نفع شهرداری بندرعباس تمام شد.

در نیمه دوم این مسابقه تیم شیمیدر قم بر جریان بازی مسلط شد و کوارتر سوم را با اختلاف 10 امتیاز و با حساب 29 بر 19 از آن خود کرد، در کوارتر چهارم نیز شاگردان مصطفی هاشمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم قدرت نمایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال

تداوم قدرت نمایی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال