مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 18:202020-12-23اقتصادي

فن آوا ماهواره برنده دو مناقصه در حوزه نفت و گاز شد


به گزادش گروا اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمد باقر پیشوایی مدیرعامل شرکت فن آوا ماهواره از برنده شدن این شرکت در مناقصه شرکت های حفاری شمال و پترو اوریم خبر داد و گفت: - مدیرعامل شرکت فن آوا ماهواره از برنده شدن در مناقصه شرکت حفاری شمال و شرکت پترو اوریم خبر داد.

به گزادش گروا اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمد باقر پیشوایی مدیرعامل شرکت فن آوا ماهواره از برنده شدن این شرکت در مناقصه شرکت های حفاری شمال و پترو اوریم خبر داد و گفت: با توجه به سابقه حضور شرکت در پروژه های حوزه نفت و گاز، فن آوا ماهواره در روز های اخیر با شرکت در دو مناقصه در حوزه نفت و گاز توانست با کسب امتیازات فنی لازم برنده هر دو مناقصه شرکت حفاری شمال و پترواریوم شود.

پیشوایی با اشاره به سابقه این شرکت در سال های گذشته در حوزه نفت و گاز افزود: فن آوا ماهواره در سال های گذشته به شرکت های نفتی و گازی خدمات ماهواره ای ارائه می کرد، اما مدتی بود در این حوزه حضور پر رنگی نداشتیم، ولی اکنون موفق شدیم دو شرکت معتبر در صنعت نفت را به سبد مشتریانمان اضافه کنیم.

وی با اشاره به عمده کاربرد ارتباطات ماهواره ای در حوزه های نفت و گاز، بانکداری همچنین پشتیبانی GSM بیان داشت: مدت زمان مناقصه شرکت حفاری شمال؛ که از شرکت های معتبر نفتی بوده دو سال است و طی این مدت به سکو های حفاری حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فن آوا ماهواره برنده دو مناقصه در حوزه نفت و گاز شد

فن آوا ماهواره برنده دو مناقصه در حوزه نفت و گاز شد