مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 18:402020-12-23سياسي

فعالان بخش خصوصی برای اشتغال معتادان بهبودیافته همت کنند


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازتوانی معتادان بهبودیافته در استان، از تمامی فعالان بخش خصوصی و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی خواست که برای اشتغال معتادان بهبودیافته و بازگشت آن ها به آغوش جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر بازتوانی معتادان بهبودیافته در استان، از تمامی فعالان بخش خصوصی و صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی خواست که برای اشتغال معتادان بهبودیافته و بازگشت آن ها به آغوش جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: اعتیاد، جرم نیست، بلکه یک بیماری است و همه ما در قبال درمان مبتلایان به این بلای خانمان سوز، وظیفه داریم.

وی افزود: از تمامی تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی استان انتظار داریم که بار دیگر همت آذربایجانی خود را به نمایش گذاشته و با جذب معتادان بهبودیافته و یا راه اندازی یک واحد تولیدی مخصوص برای این قشر، یاری گر مدیریت ارشد استان در مقابله با مشکلات اجتماعی باشند.

وی با قدردانی از عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: موفقیت های استان در زمینه مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر، مرهون همدلی و هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی و مجاهدت شبانه روزی دستگاه های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان بخش خصوصی برای اشتغال معتادان بهبودیافته همت کنند

فعالان بخش خصوصی برای اشتغال معتادان بهبودیافته همت کنند