مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 18:552020-12-23سياسي

حضور مردم در 9دی و تشیع باشکوه سردار سلیمانی نشان از زنده بودن مردم و نظام است


امام جمعه قلعه رییسی در نشست هماهنگی 9دی و مراسم سالگرد شهید سلیمانی گفت: حضور مردم در 9دی و تشیع باشکوه سردار سلیمانی نشان از زنده بودن مردم و نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، امروز با حضور امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای اداری بخش چاروسا نشست گرامیداشت و هماهنگی مراسم 9دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بخشداری چاروسا برگزار شد.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رییسی در این نشست به مناسبت های 9دی و سالگرد تشییع سردار سلیمانی اشاره و این دو مناسبت را دو مناسبت بزرگ دانست و گفت: یکی مراسم 9دی داریم که در دفاع از ولایت، نظام و انقلاب بود و طراحان اصلی آن استکبار بود که عده ای فریب خورده  و ساده لوح به دشمن کمک کردند و خسارت های را به کشور و نظام وارد کردند.

وی سالگرد تشیع شهید سلیمانی و مراسم 9دی را دو تا از شعائر دینی و الهی دانست و بیان کرد: باید با حضورمان همه توجه کنیم که حق این دو مراسم بزرگ ادعا کنیم.

صلواتی با بیان اینکه در سال 88 عده ای چه بخواهیم چه نخواهیم خود را به خواب غفلت زده و در تقابل قانون و مردم سالاری دینی و ولایت ایستادند تاکید کرد: خسارت های دردناکی به مردم، نظام ولایت زدند که این یک عبرت است برای ما و باید عبرت ها را توجه کرد و عبرت 9دی این است که باید شکرگذار باشیم که در چنین عصری رهبری مدبر و مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در 9دی و تشیع باشکوه سردار سلیمانی نشان از زنده بودن مردم و نظام است

حضور مردم در 9دی و تشیع باشکوه سردار سلیمانی نشان از زنده بودن مردم و نظام است