مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 19:552020-12-23اقتصادي

گاز 12 اداره دولتی پرمصرف در مشهد قطع شد


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پایش های انجام شده در حوزه مصرف بهینه گاز طبیعی موجب صدور 264 مورد اخطار کتبی برای ادارات پرمصرف استان شده که با توجه به عدم توجه به اخطارهای صادره جریان گاز 12 اداره دولتی در مشهد قطع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری اظهار کرد: تاکنون 3810 مورد پایش و اندازه گیری مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات و موسسات دولتی استان انجام شده که نتیجه آن صدور 264 اخطار کتبی و 12 مورد قطع گاز ادارات پرمصرف بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی افزود: ادارات پرمصرف در مرحله اول پایش اخطار کتبی دریافت نموده و در صورت عدم رعایت صرفه جویی یا عدم رعایت دمای رفاه جریان گاز طبیعی آنان قطع می شود.

وی تصریح کرد: موضوع صرفه جویی مصرف بهینه گاز طبیعی طی بخشنامه ای توسط معان اول رییس جمهور به تمام ادارات دولتی و عمومی  ابلاغ شده و انتظار داریم تا مدیران و بویژه مسئولان انرژی ساختمان های دولتی نسبت به کنترل و پایش دقیق و روزانه دمای فضای اداری متبوع خود اقدام کنند.

افتخاری تاکید کرد: دمای رفاه ساختمان های دولتی باید بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد در فضاهای داخلی و بسته و 18 درجه سانتی گراد در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز 12 اداره دولتی پرمصرف در مشهد قطع شد

گاز 12 اداره دولتی پرمصرف در مشهد قطع شد