مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 22:352020-12-23ورزشي

اورتون 0 - 2 یونایتد؛ روح فرگوسن در این تیم دمیده!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ادینسون کاوانی خوش شانس بود که بعد از درگیری با یری مینا در اوایل نیمه دوم اخراج نشد، اما خود او با ضربه ای تماشایی در دقیقه 88 موفق به گلزنی شد.

- منچستریونایتد موفق شد با دو گل اورتون را مغلوب کرده و به نیمه نهایی جام اتحادیه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ادینسون کاوانی خوش شانس بود که بعد از درگیری با یری مینا در اوایل نیمه دوم اخراج نشد، اما خود او با ضربه ای تماشایی در دقیقه 88 موفق به گلزنی شد.

در ادامه آنتونی مارسیال گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد راهی نیمه نهایی جام اتحادیه شود.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفتم توسط دنی فن دبیک فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او در آخرین لحظه به کالورت لوین برخورد کرد.

در دقیقه 17 یونایتد تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما اولسن دو بار پیاپی واکنش های بسیار خوبی روی ضربات ادینسون کاوانی نشان داد و این فرصت از دست رفت.

دقایقی بعد این بار الکس تلش با ورود به محوطه جریمه اورتون تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش رفت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

در دقیقه 38 اورتون روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست دروازه یونایتد را باز کند، اما ضربه سیگوردسون با مهار دین هندرسون مواجه شد و در نهایت نیمه اول با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورتون 0 - 2 یونایتد؛ روح فرگوسن در این تیم دمیده!

اورتون 0 - 2 یونایتد؛ روح فرگوسن در این تیم دمیده!