مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 04:152020-12-24اجتماعي

بارش برف در هفت محور مواصلاتی


پلیس راهور نیروی انتظامی از بارش برف در هفت محور مواصلاتی خبر داد و از هموطنان خواست در صورت تردد در محور و گردنه های برفگیر خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، در استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، کهگیلویه و بویر احمر، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات محورهای هراز و کرج-چالوس بارش برف گزارش شده است.

در استان های گیلان و خوزستان بارش باران گزارش شده است.

براساس گزارش پلیس راه تهران بزرگ محور آزاد راه تهران-شمال در هر دو مسیر که مسدود شده بود، بازگشایی شد.

رانندگان می توانند از طریق شماره تلفن های 88255555 و 120 و یا سایر سامانه های پلیس راهور ناجا همچون تارنمای راهور 120 از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس در محورها آمد و شد کنند.

تردد در جاده های برفی شمیرانات جریان دارد در همین حال، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شمیرانات گفت: با بارش شدید برف در محورهای لواسانات و رودبار قصران عملیات نمک پاشی و برف روبی آغاز شد و با تلاش عوامل راهداری تا این لحظه شاهد انسداد هیچ یک از مسیرهای اصلی و روستایی این منطقه نیستیم.

رضا حاجتی بامداد پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تداوم بارش ها عملیات پاکسازی مسیرهای دسترسی شهرستان همواره ادامه دارد تا خللی در تردد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در هفت محور مواصلاتی

بارش برف در هفت محور مواصلاتی