مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 04:352020-12-24سياسي

بازار گرم نقل و انتقال دانشجویان / انتقاد به عملکرد وزارت علوم در حوزه علوم انسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته ای که گذشت، خبر هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن ها حائز اهمیت بود.

- علاقه مندان شرکت در این مسابقه بزرگ باید با مراجعه به سایت BookRC.

IR نسخه بارگزاری شده وصیت نامه را مطالعه، سپس از تاریخ 6 تا 15 دی ماه فرصت دارند تا به سئوالات طراحی شده پاسخ داده و در مسابقه شرکت کنند.

اسامی برگزیدگان مسابقه به وقت حاج قاسم 20 دی ماه اعلام می شود و متعاقباً از برگزیدگان آن با اهدای جوائز ویژه ای تقدیر می شود.

بخشنامه وزارت علوم در تحول رشته های علوم انسانی کار سطحی و بدون تامل است غلامعلی حداد عادل ییس شورای تحول علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی در برنامه زاویه، گفت: خوشحالیم که فرصتی فراهم شده تا درباره یکی از مهمترین مسائل این نظام که تحول علوم انسانی است مباحثی را مطرح کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برآورد هزینه ای درباره علوم انسانی در کشور وجود دارد با بیان اینکه در این رابطه آمار و ارقام نداریم و می توانیم بگوییم که به اندازه اهمیت علوم انسانی مخصوصاً در بودجه و هزینه به آن اهمیت داده نمی شود، اظهار داشت: اگر مقایسه ای بین علوم انسانی شود متوجه می شویم که بودجه های تحقیقاتی برای این رشته ها بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار گرم نقل و انتقال دانشجویان / انتقاد به عملکرد وزارت علوم در حوزه علوم انسانی

بازار گرم نقل و انتقال دانشجویان / انتقاد به عملکرد وزارت علوم در حوزه علوم انسانی