مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:102020-12-24ورزشي

باخت نمایندگان مقابل فردوسی پور


مهمترین پیام استقبال گسترده جوانان از گزارش اینستاگرامی فوتبال توسط آقای فردوسی پور و افزایش چند برابری فالوورهای AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) باخت صداوسیما در برابر آقای فردوسی پور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، ناصر نصیری، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت، مهمترین پیام استقبال گسترده جوانان از گزارش اینستاگرامی فوتبال توسط آقای فردوسی پور و افزایش چند برابری فالوورهای AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) باخت صداوسیما در برابر آقای فردوسی پور بود.

در پی آن برخی نمایندگان به اصطلاح انقلابی عصبانی شده و با فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر ضعف و اشکال مدیریت صدا وسیما و بخصوص آقای فروغی رییس شبکه 3 سیما، مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات را مقصر اعلام و تهدید به سوال یا استیضاح کردند.

نکته جالب این است که تهدید، از طریق توییتر، تلگرام و اینستاگرام صورت گرفت.

باید پرسید: آقای نماینده! آیا استفاده از فیلترشکن و توسل به شبکه های اجتماعی فیلتر شده بقول خودتان معاند و متعلق به دشمن برای انتقال پیامتان به مردم، با وجود صدا و سیما، سایت خانه ملت، کیهان و صدها سایت و نشریه داخلی، که با بودجه هنگفت دولتی از جیب مردم اداره میشوند، بیانگر کم اعتبار بودن این رسانه ها و تسلیم و عجز شما در مقابل این شبکه ها نیست؟ همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت نمایندگان مقابل فردوسی پور

باخت نمایندگان مقابل فردوسی پور