مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:352020-12-24سياسي

شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که با حضور معاون و رییس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه، مدیران و مسئولان حوزه دانشجویی در تالار امیرکبیر برگزار شد، - مدیرکل امور خوابگاه های دانشگاه تهران با اشاره به ظرفیت خیرین، ایجاد شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران را یکی از برنامه های چشم انداز طراحی شده برای کوی دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که با حضور معاون و رییس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه، مدیران و مسئولان حوزه دانشجویی در تالار امیرکبیر برگزار شد، از تلاش های محمد اسماعیلی در دوره مدیریت اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران قدردانی و هادی غفوریان یاورپناه به عنوان مدیر جدید این اداره کل معرفی شد.

سعید حبیبا، معاون و رییس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه در این مراسم با قدردانی از تلاش های دکتر اسماعیلی در دوره مدیریت وی در اداره کل امور خوابگاه ها از وی به عنوان فردی با اخلاق یاد کرد که با همین ویژگی های اخلاقی در جهت ارائه خدمات شایسته به دانشجویان تلاش کرد.

حبیبا مدیریت اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه را از مدیریت های بسیار حساس دانشگاه برشمرد و افزود:خوشبختانه دکتر اسماعیلی با تجربه و تقوایی که داشتند در این مدیریت بسیار خوش درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران راه اندازی می شود

شبکه حامیان کوی دانشگاه تهران راه اندازی می شود