مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:552020-12-24اقتصادي

سرمایه گذاری چینی ها در کرمانشاه به کجا انجامید؟


به گفته مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه، پروژه احداث کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه گذاری چینی ها نزدیک به 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر شرایط بیماری کرونا روند اجرای آن را تا حدودی با تاخیر مواجه کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه، پروژه احداث کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه گذاری چینی ها نزدیک به 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر شرایط بیماری کرونا روند اجرای آن را تا حدودی با تاخیر مواجه کرده است.

فرید خلیلی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته و بعد از چند سال وقفه دو مجوز سرمایه گذاری خارجی برای استان کرمانشاه نهایی شد، افزود: سرمایه گذار هر دو پروژه چینی ها بودند و اکنون هر دو طرح در دست اقدام است.

وی کارخانه کاشی و سرامیک با سرمایه گذاری 110 میلیون یورو را اولین طرح مهم با سرمایه گذاری چینی ها دانست که اکنون حدود 20 درصد پیشرفت دارد و گفت: اگرچه روند اجرای پروژه در روزهای اول به خوبی پیش می‎ رفت، اما شیوع بیماری کرونا و سخت شدن تردد سرمایه گذاران بین دو کشور روند کار را کند کرد.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری کرمانشاه با اشاره به متوقف بودن این طرح در حال حاضر، خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری های هفتگی و روزانه که از این طرح داریم، قرار شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری چینی ها در کرمانشاه به کجا انجامید؟

سرمایه گذاری چینی ها در کرمانشاه به کجا انجامید؟