مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 06:452020-12-24اقتصادي

نوسازی ناوگان حمل و نقل باری شهرستان های سپیدان و بیضا


نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت معوقات شرکت اخشان، حمایت از تولیدات داخلی را راهی مطمئن برای برون رفت از بحران اقتصادی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محسن علیزاده در دیدار با مدیرعامل شرکت سایپا، اظهار داشت: شرکت تولیدی و صنعتی اخشان، تولید کننده کمربندهای ایمنی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی و مکانیزم های موجود در جهان مانند کمربند ایمنی پیش کشنده (Pretentioner) و کمربند ایمنی با محدود کننده نیرو (Load Limiter) است که متاسفانه به دلیل عدم وصول مطالبات و معوقات خود با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل باری به عنوان یکی از بسترهای چرخه اقتصادی کشور اکنون از بیماری فرسودگی رنج می برد و خواستار اختصاص 150 دستگاه خودروهای سنگین و نیمه سنگین دیزل به صورت اقساطی برای حوزه انتخابیه شدند.

در ادامه مدیر عامل شرکت سایپا ضمن تشکر از دغدغه و پیگیری نماینده سپیدان و بیضا گفت: یکی از سیاست های اصولی و استراتژی مهم شرکت سایپا حمایت از تولیدات داخلی است و بر همین اساس در پرداخت مطالبات و معوقات شرکت اخشان تسریع خواهد شد.

سید جواد سلیمانی افزود: در این مسیر از ظرفیت های موجود استفاده کرده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد و همچنین شرکت سایپا آمادگی دارد خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان حمل و نقل باری شهرستان های سپیدان و بیضا

نوسازی ناوگان حمل و نقل باری شهرستان های سپیدان و بیضا