مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 06:552020-12-24بين الملل

دعوت نتانیاهو از شاه مغرب ؛ نامه محمد ششم به «عباس»


همزمان با ارسال پیام مکتوب شاه مغرب به رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز از شاه مغرب برای سفر به فلسطین اشغالی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اوفر جندلمن سخنگوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو از محمد ششم شاه مغرب برای سفر به اسراییل دعوت کرده است.

جندلمن در حساب توییتری خود نوشت: بن شبات رییس شورای امنیت داخلی اسراییل با محمد ششم شاه مغرب دیدار و به نمایندگی از طرف نتانیاهو از شاه مغرب برای سفر به اسراییل دعوت کرد .

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، جندلمن نوشت که در پایان این دیدار که با حضور بن شبات، جارد کوشنر مشاور رییس جمهور آمریکا، ناصر بوریطه وزیر خارجه مغرب و محمد ششم برگزار شد، بیانیه مشترکی درباره برقراری روابط بین اسراییل و مغرب و بازگشایی دفتر هیأت رسمی مغرب در اسراییل طی تقریبا دو هفته آینده، صادر شد.

نامه شاه مغرب به محمود عباس از سوی دیگر محمد ششم در نامه ای به محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین بر موضع ثابت مغرب در حمایت از مسئله فلسطین تأکید کرد و ازسرگیری مذاکرات سازش را تنها راه حل مشکل فلسطین برشمرد.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد که شاه مغرب در این نامه خود آورده است که مغرب همواره مسئله فلسطین را در ردیف مسئله صحرای غربی [جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نتانیاهو از شاه مغرب ؛ نامه محمد ششم به «عباس»

دعوت نتانیاهو از شاه مغرب ؛ نامه محمد ششم به «عباس»