مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 07:352020-12-24سياسي

کرسی درآمدی بر پژوهش در فلسفه علوم انسانی برگزار می شود


کرسی علمی ترویجی با موضوع درآمدی بر پژوهش در فلسفه علوم انسانی (تأملی بر معنا، امکان، ضرورت، ابعاد، مبادی، مبانی و اصول روش شناختی تأسیس علوم انسانی اسلامی) برگزار می شود.

- کرسی علمی ترویجی با موضوع درآمدی بر پژوهش در فلسفه علوم انسانی (تأملی بر معنا، امکان، ضرورت، ابعاد، مبادی، مبانی و اصول روش شناختی تأسیس علوم انسانی اسلامی) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کرسی علمی ترویجی با موضوع درآمدی بر پژوهش در فلسفه علوم انسانی (تأملی بر معنا، امکان، ضرورت، ابعاد، مبادی، مبانی و اصول روش شناختی تأسیس علوم انسانی اسلامی) توسط گروه فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با مشارکت انجمن علمی تحول علوم انسانی به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکایپ برگزار می شود.

در این کرسی علمی، حسین رمضانی به عنوان ارائه دهنده و حجج الاسلام والمسلمین قاسم ترخان و محمدعلی اردستانی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

دبیر علمی این کرسی، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد رودگر می باشد.

کرسی علمی- ترویجی با موضوع درآمدی بر پژوهش در فلسفه علوم انسانی (تأملی بر معنا، امکان، ضرورت، ابعاد، مبادی، مبانی و اصول روش شناختی تأسیس علوم انسانی اسلامی)، پنج شنبه 4 دی ماه از ساعت 18:30 تا 20:30 به صورت مجازی و از طریق نرم افزار اسکایپ برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی درآمدی بر پژوهش در فلسفه علوم انسانی برگزار می شود

کرسی درآمدی بر پژوهش در فلسفه علوم انسانی برگزار می شود