مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 07:552020-12-24حوادث

انهدام باند7 نفره سارقان مغازه در زابل


فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری اعضای باند7 نفره سارقان مغازه با8 فقره سرقت خبر داد.

- احمد ثمره حسینی  در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح حوزه کلانتری 12شهرستان زابل ، شناسایی  و دستگیری سارقان در دستور کارماموران این کلانتری  قرارگرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری12 با جمع آوری سرنخ های موجود و با استفاده از شگردهای پلیسی، یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه او را درمخفیگاهش واقع در یکی از محلات شهر زابل دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی  در ادامه بیان کرد: این سارق که پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت  لب به اعتراف گشود و به 8 فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهرستان زابل با همدستی 6 نفر از دوستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری دیگر همدستان سارق خاطر نشان کرد : در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش 500 میلیون ریال اموال مسروقه کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضایی از شهروندان خواست: مراقبت های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند7 نفره سارقان مغازه در زابل

انهدام باند7 نفره سارقان مغازه در زابل