مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:002020-12-24دانش

دانشگاهها قابلیت رفع مشکلات جامعه را دارند/ دولت ها دانشگاه را نپذیرفتند


متأسفانه در طول تاریخ ایران آنچنان که لازم بوده است، دولت ها دانشگاه را نپذیرفته اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه 348 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه و پیش از دستور، محمود نیلی احمد آبادی با اشاره به تشکیل هیئت بررسی علل و عوامل مرتبط با مدیریت سیلاب به ارائه گزارشی از روند عملکرد این هیئت پرداخت.

رییس دانشگاه تهران گفت: گام های اصلی که این هیئت انجام داد، شامل روایت حادثه، آسیب شناسی وضعیت موجود، مستندسازی درس آموخته های رخ داده های سیل ابتدای سال 97 و 98 و نیز ارائه راهبردها بوده است.

وی افزود: این هیئت که شامل 15 کارگروه همراه با 290 عضو بوده است توانسته با تشکیل سیستم مدیریت دانش و مستندسازی اطلاعات مجموعه ای قوی از اخبار، گزارش، تحلیل و پایان نامه پیرامون موضوع سیلاب جمع آوری کند.

نیلی احمدآبادی ادامه داد: همچنین اقداماتی از قبیل جمع آوری و به اشتراک گذاری تجارب موفق جهانی در مدیریت سیل، برقراری ارتباط با دانشگاه ها و سازمان های فعال در حوزه سیل در سایر کشورها، تنظیم جلسات با گروه های بین الملل در زمینه موضوع سیل و مواردی از این قبیل مسائلی بوده که هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهها قابلیت رفع مشکلات جامعه را دارند/ دولت ها دانشگاه را نپذیرفتند

دانشگاهها قابلیت رفع مشکلات جامعه را دارند/ دولت ها دانشگاه را نپذیرفتند