مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:052020-12-24سياسي

طرح اصلاح ساختار بودجه مغایر قانون است/ نامه مجمع به شورای نگهبان


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح «اصلاح ساختار بودجه» مغایر قانون است و از شورای نگهبان خواسته ایم تا این طرح اصلاح شود.

- بوشهر - رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح ساختار بودجه مغایر قانون است و از شورای نگهبان خواسته ایم تا این طرح اصلاح شود.

عبدالکریم جمیری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر نقش بسیار مهمی در درآمدزایی برای کشور دارد و نباید به خاطر این نقش آفرینی در اقتصاد کشور، سهم استان از بودجه کاهش یابد.

وی با اشاره به تصویب طرح اصلاح ساختار بودجه کل کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بند هفتم این طرح شاخص هایی برای توزیع بودجه مطرح شده است که باعث می شود حق استان هایی مانند بوشهر ضایع شود.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تصویب این بند از طرح با قانون اساسی، سیاست های کلی نظام قانون گذاری ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب و احکام قانون برنامه ششم توسعه مغایرت دارد.

وی با اشاره به اینکه از همه ابزارهای قانونی برای اصلاح مصوبه مجلس استفاده خواهیم کرد افزود: این مغایرت ها و اعتراض مجمع نمایندگان استان بوشهر به دبیر شورای نگهبان ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح ساختار بودجه مغایر قانون است/ نامه مجمع به شورای نگهبان

طرح اصلاح ساختار بودجه مغایر قانون است/ نامه مجمع به شورای نگهبان