مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:102020-12-24سياسي

افتتاح پتروشیمی هگمتانه آرزوی دیرینه همدانی ها بود که محقق شد


استاندار همدان با بیان اینکه افتتاح پتروشیمی هگمتانه آرزوی دیرینه همدانی ها بود گفت: همدان با برخورداری از پروژه های عمرانی بسیار، تبدیل به کارگاه بزرگ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در مراسم ویدیو کنفرانسی افتتاح پتروشیمی هگمتانه توسط رییس جمهور اظهار کرد: بالاخره پس از 18 سال آرزوی دیرینه مردم همدان محقق شد که در این راستا از وزیر نفت و رییس پتروشیمی ایران تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در راستای سیاست های دولت استان همدان به مثابه کارگاه بزرگ سازندگی است بیان کرد: هم اکنون در سراسر استان  پروژه های بزرگی در حال ساخت و ساز است که امیدواریم یکی پس از دیگری به بهره برداری برسد.

استاندار همدان یادآور شد: پروژه های مهم و قابل توجهی در استان در حال فعالیت است که برخی آماده بهره برداری بوده و برخی در شرف افتتاح است که تا پایان دولت حتما برای استفاده مردم محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال دو سد افتتاح شده و دو سد نیز در دست ساخت است گفت: در حوزه راه آهن، کشاورزی و آبیاری مکانیزه واحدهای مختلف کار نیز فعالیت های بزرگی در حال انجام است و این نوید را می دهیم که سرمایه گذاری صورت گرفته تا پایان دولت تدبیر به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پتروشیمی هگمتانه آرزوی دیرینه همدانی ها بود که محقق شد

افتتاح پتروشیمی هگمتانه آرزوی دیرینه همدانی ها بود که محقق شد