مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 08:552020-12-24اجتماعي

کولاک مقطعی در محورهای کوهستانی زنجان


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کولاک مقطعی، محورهای کوهستانی زنجان را فرا گرفته است.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کولاک مقطعی، محورهای کوهستانی زنجان را فرا گرفته است.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر کولاک مقطعی محورهای کوهستانی استان زنجان را فراگرفته است و راهداران در تلاش برای جلوگیری از انسداد راه های اصلی هستند و عملیات راهداری مربوطه را انجام می دهند.

وی به بارش پراکنده برف در محورهای زنجان – دندی در گردنه قلی کندی و زنجان – بیجار اشاره کرد و گفت: آزادراه زنجان – تبریز و محور ترانزیت زنجان – میانه نیز دارای مه موضعی است و با توجه به شرایط جوی، لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: احتمال شدت گرفتن کولاک در ساعات آتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان وجود دارد و رانندگان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از راه های روستایی طی روز گذشته (3 دی ماه) در اثر بارش برف مسدود است، ادامه داد: نیروهای راهداری در حال احصای مسیرهای مسدود شده هستند و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک مقطعی در محورهای کوهستانی زنجان

کولاک مقطعی در محورهای کوهستانی زنجان