مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:052020-12-24فرهنگي

آغاز پخش جشنواره خش دلانه 2 از شبکه های اجتماعی


قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از آغاز پخش دومین جشنواره خش دلانه در شبکه های اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری، مصطفی زارع زاده در جمع خبرنگاران از آغاز به پخش دومین جشنواره مجازی استعدادیابی استند آپ کمدی و نمایش طنز خش دلانه در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: این جشنواره از سوم دی ماه آغاز شده و تا ششم دی به مدت چهار روز ادامه دارد.

وی افزود: این جشنواره هرشب از ساعت 20 از صفحه رسمی سازمان با عنوان یزد فرهنگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی  yazdfarhang@  پخش می شود و شهروندان می توانند آن را دنبال کنند.

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گقت: بر اساس جدول زمان بندی در قمست دوم که چهارم دی ماه پخش می شود میثم پورمنش، اسماعیل ملانوری و فرشته مساح اجرا برنامه خواهند داشت.

زارع زاده تاکید کرد: جشنواره دوم در قالب موضوعاتی همچون؛ سلامت، بهداشت و ویروس کرونا ، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده طراحی شده است.

گفتنی است؛ داوری بخش نمایش کوتاه طنز این دوره از جشنوراه را علی جاور، رضا بحری و امیر زکی پور و داوری بخش استندآپ کمدی را مهدی زبرجدی، مهدی قانع و هاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پخش جشنواره خش دلانه 2 از شبکه های اجتماعی

آغاز پخش جشنواره خش دلانه 2 از شبکه های اجتماعی