مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:102020-12-24بين الملل

پیام اسراییل به بایدن درباره ایران


مقامات اسراییل به بایدن پیام داده اند که عجله ای در پیوستن دوباره به برجام نداشته باشد و از موقعیتی که سیاست فشار حداکثری در تضعیف ایران در اختیار او قرار داده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصرایران، مقامات اسراییلی از طریق ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا پیام هایی درباره ایران منتقل کرده اند.

منابع رسانه ای اسراییل به نقل از مقامات آگاه تل آویو گفتند در سفر اخیر (هفته گذشته) ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به اسراییل، مقامات اسراییل از طریق او پیام هایی را به جو بایدن درباره سیاست آتی واشنگتن در قبال ایران، منتقل کرده اند.

پیام اسراییل به بایدن درباره ایران سایت آکسیوس (AXIOS) با انتشار گزارشی در این باره نوشت: اسراییل بسیار نگران برنامه های جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در مورد ایران و توافق هسته ای 2015 (برجام) است، اما هنوز تماس مستقیم با بایدن را آغاز نکرده است.

ژنرال مارک میلی پل رابطی بالقوه در این باره است زیرا انتظار می رود او همچنان در سمت خود باقی مانده و در دولت جدید آمریکا هم جایگاه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام اسراییل به بایدن درباره ایران

پیام اسراییل به بایدن درباره ایران