مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:152020-12-24سياسي

غربال گری 20 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی/ توزیع 100 بسته معیشتی


فرمانده سپاه ناحیه اهر از غربال گری 20 هزار و 700 نفر از جمعیت شهری اهر در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: بسیجیان تا ریشه کن شدن کرونا همپای مدافعان سلامت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا سازماندهی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با ذکر اینکه 65 تیم حمایتی از بسیجیان به منظور حمایت از بیماران کرونایی در محلات خدمات رسانی می کنند تا به بهانه انجام امورات و تأمین مایحتاج زندگی قرنطینه خانگی را نقض کنند، تصریح کرد: از طرفی این تیم های حمایتی تا به امروز نزدیک به 100 بسته معیشتی تحویل بیماران کرونایی نیازمند داده اند.

صفی تاکید کرد: بیماری کرونا فقیر و غنی نمی شناسد و بیماری که از نظر درآمد و معیشت مشکلاتی دارد باید به این قشر بیش از پیش توجه داشته باشیم.

سرقت از خانه باغ ها در اهر و هوراند 25 درصد افزایش یافت فرمانده انتظامی اهر نیز در این جلسه از متلاشی کردن 2 باند سرقت سیم کابل برق متشکل از سارقان حرفه ای و اراذل و اوباش سابقه دار در این شهرستان خبر داد، گفت: یکی از اراذل و اوباش شناسنامه دار اهر به دام پلیس افتاد.

سرهنگ قدرت آقاپور اظهار داشت: تعامل بسیج و سپاه ناحیه اهر با نیروی انتظامی جهت تأمین امنیت پایدار با اجرای طرح گشت های محله محور رضویون نقش مهمی را ایفا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربال گری 20 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی/ توزیع 100 بسته معیشتی

غربال گری 20 هزار نفر در طرح شهید سلیمانی/ توزیع 100 بسته معیشتی