مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 09:502020-12-24دانش

سهمیه بومی گزینی در کنکور سراسری بررسی نهایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه 348 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، - سهمیه بومی گزینی در کنکور سراسری با حضور وزیر علوم در جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه 348 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دستور اول این جلسه جمع بندی نهایی موضوع بومی گزینی در کنکور سراسری بود که در این رابطه ابراهیم سوزنچی معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به طور مختصر به ارائه گزارش پرداخت و خاطرنشان کرد: طی جلسات متعددی با حضور سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و نیز بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون موضوع سهمیه های دانشگاهی موضوع بومی گزینی نیز مورد توجه و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به پیچیدگی موضوع سهمیه های دانشگاهی و ارتباط آن با مصوبات قانون برنامه ششم توسعه تصریح کرد: موضوع بومی گزینی در بررسی های مربوطه در اولویت قرار گرفت و طی جلسات مربوط آمار بومی گزینی در کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بومی گزینی در کنکور سراسری بررسی نهایی شد

سهمیه بومی گزینی در کنکور سراسری بررسی نهایی شد