مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 10:202020-12-24اقتصادي

جشنواره یلدای اتوشناس تا 10 دی ادامه دارد


با توجه به پشت سر گذاشتن نخستین یلدای اتوشناس، این مجموعه قصد دارد جشنواره تخفیف خدمات و قطعات اورجینال را تا 10 دی ماه ادامه دهد.

- حسین خسروانی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای این جشنواره تلاش کرده ایم تا با حذف هزینه های تبلیغات محیطی و اعمال آن به عنوان تخفیف های ویژه برای مشتریان، هزینه‎های اجرت و هزینه تست بازدید های زمستانی را حذف و این خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهیم.

وی با اشاره به مزیت های ارائه این خدمات در مجموعه اتوشناس افزود: تمام تمرکز و تلاش همکاران ما اتخاذ رویکردهای متمایز و متفاوت در  نحوه‎ی سرویس دهی است و در واقع ما قصد داریم مشتریان ما به این نتیجه برسند که برای استفاده خدمات در حد استاندارد‎های بین المللی با بالاترین کیفیت الزاما نیازی به هزینه بیش از حد نیست و این حق طبیعی آن‎ها است.

مدیرعامل اتوشناس درباره خدمات قابل ارائه در کرونا و جلب رضایت شما مشتریان عزیز تمامی خودروها به صورت رایگان و با مواد مخصوص ضدعفونی می شوند.

وی در رابطه با ضمانت قطعات در این مجموعه افزود: اتوشناس ضمانت شش ماهه و یا پنج هزار کیلومتر را برای این خدمات در نظر گرفته و همچنین مراجعین می توانند تا قبل از نصب قطعات، اصالت آن ها را کنترل کرده و بررسی های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره یلدای اتوشناس تا 10 دی ادامه دارد

جشنواره یلدای اتوشناس تا 10 دی ادامه دارد