مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 10:552020-12-24اقتصادي

کشف 919 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی / افزایش 67 درصدی کشفیات قاچاق


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 919 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های 9 ماهه نخست پلیس در این استان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی از کشف 919 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های 9 ماهه نخست پلیس در این استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی 67 درصدی داشته است.

وی افزود: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، طرح ریزی ها گسترده ای در اثربخشی برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح پلیس استان اجرایی شده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 919 میلیارد ریال در عملیات های 9 ماهه نخست پلیس استان مرکزی بیان کرد: در این عملیات ها تعداد 918 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند و از این افراد تعداد 475 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد.

مفخمی شهرستانی در ادامه تصریح کرد: از تعداد 911 پرونده تشکیل شده در این بازه زمانی در خصوص قاچاق کالا، ارزش ریالی 99 پرونده بالای یک میلیارد ریال و 257 پرونده ارزش بالای 100 میلیونی داشته است.

وی با بیان تداوم طرح های عملیاتی ویژه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان کالا در استان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک افراد در زمینه های اقتصادی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 919 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی / افزایش 67 درصدی کشفیات قاچاق

کشف 919 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی / افزایش 67 درصدی کشفیات قاچاق