مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:052020-12-24فرهنگي

روایتی متفاوت از تهران و قصه هایش برای روزهای کرونا و قرنطینه


«دومین فصل از قصه های تهران، با بداهه گردی در تهران و بیان داستان های متفاوت از تهران، کوچه به کوچه تا پایان سال روایت می شود.

» - دومین فصل از قصه های تهران، با بداهه گردی در تهران و بیان داستان های متفاوت از تهران، کوچه به کوچه تا پایان سال روایت می شود.

طراح و سردبیر قصه های تهران در گفت وگو با ایسنا با اشاره به متوقف شدن تهران گردی و گردشگری نسبت به گذشته و به واسطه شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: در این شرایط، پیشنهادی مطرح شد تا با کمک اهالی هنر و گردشگری، این موضوعات را در این روزها همچنان زنده نگه داریم، بنابراین این اقدام را از هفته تهران و با حمایت منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد آغاز کردیم.

رضا دبیری نژاد با اشاره به تولید محتوای مناسب در فضای مجازی و انجام برنامه ریزی ها برای ساخت یک مجله فرهنگی گردشگری در فضای مجازی اظهار کرد: فصل اول این مجله در هفته تهران و هفته گردشگری به مدت هشت روز و به صورت پیوسته انجام شد که آن زمان نیز با مشارکت صفحه های متعدد مانند موزه ها و تهران گردها در فضای اینستاگرام به صورت مشترک انجام می شد.

وی برنامه ریزی انجام شده برای اجرای فصل دوم قصه های تهران را با همان موضوع و تا پایان سال دانست و ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا هفته ای یک برنامه به صورت پیوسته و تا پایان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی متفاوت از تهران و قصه هایش برای روزهای کرونا و قرنطینه

روایتی متفاوت از تهران و قصه هایش برای روزهای کرونا و قرنطینه