مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:302020-12-24اقتصادي

دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی برگزار می شود


رحمانی معاون اداری مالی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص هدف و جزییات برگزاری دوره MBA در این دانشگاه، گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص بازار سرمایه، - دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی برای اولین بار در کشور از سوی دانشگاه الزهرا با هدف آشناسازی دانش پذیران با شیوه های نوین معاملاتی و کاربرد های علم داده در اقتصاد و مالی و توانایی تولید الگوریتم های اختصاصی در بازار سرمایه داخل و خارج برگزار می شود.

رحمانی معاون اداری مالی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص هدف و جزییات برگزاری دوره MBA در این دانشگاه، گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط خاص بازار سرمایه، حجم انبوهی از داده ها برای تصمیم گیری نیازمند تحلیل هستند که این امر مستلزم برخورداری از دانش و مهارت خاص است.

بر همین اساس دانشگاه الزهرا قصد دارد تا با برگزاری دوره های mba و معاملات الگوریتمی، مهارت های تخصصی لازم در این حوزه را ارائه کند.

معاون اداری مالی دانشگاه در رابطه با هدف برگزاری این دوره، افزود: آشناسازی دانش پذیران با شیوه های نوین معاملاتی و کاربردهای علم داده در اقتصاد و مالی و توانایی تولید الگوریتم های اختصاصی در بازار سرمایه داخل و خارج و اجرای موفق آن ها، درک اصول سرمایه گذاری و نحوه استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی برگزار می شود

دوره MBA علم داده و معاملات الگوریتمی برگزار می شود