مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 11:452020-12-24اقتصادي

مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است


با افزایش مصرف گاز بخش خانگی، گازرسانی به صنایع محدود می شود و باید سوخت جایگزین (مازوت و گازوییل) برای آن مصرف شود که همین موضوع می تواند سبب آلودگی های محیط زیستی باشد.

- یک مقام مسئول گفت: با افزایش مصرف گاز بخش خانگی، گازرسانی به صنایع محدود می شود و باید سوخت جایگزین (مازوت و گازوییل) برای آن مصرف شود که همین موضوع می تواند سبب آلودگی های محیط زیستی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حسن منتظرتربتی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت: فصل زمستان همیشه با افزایش مصرف گاز همراه است که یکی دلایل این است ما همچنان در حال توسعه شبکه گاز هستیم و توسعه های خوبی هم در بحث گازرسانی روستایی انجام شده است و هرسال حدود 3 هزار روستا به شبکه گاز متصل شدند؛ بنابراین بخشی از این افزایش مصرف ناشی از توسعه شبکه گاز است.

مصرف روزانه گاز کشور 55 میلیون مترمکعب افزایش یافت وی ادامه داد: اما امسال شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم تا جایی که حتی در تابستان مصرف گاز بیش از پیش افزایش یافت زیرا مصرف آب گرم و شست وشو مردم بیشتر شد و طبق تحلیل کارشناسان بخشی از این افزایش مصرف هم به همین دلیل است.

مصرف بی رویه انرژی در ایران سنت شده است مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: البته اتفاق سنتی در کشور ما وجود دارد و مصرف انرژی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است

مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است