مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 12:002020-12-24اقتصادي

مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت نفت، حسن منتظرتربتی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت: فصل زمستان همیشه با افزایش مصرف گاز همراه است که یکی دلایل این است ما همچنان در حال توسعه شبکه گاز هستیم و توسعه های خوبی هم در بحث .

- یک مقام مسئول گفت: با افزایش مصرف گاز بخش خانگی، گازرسانی به صنایع محدود می شود و باید سوخت جایگزین (مازوت و گازوییل) برای آن مصرف شود که همین موضوع می تواند سبب آلودگی های محیط زیستی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت نفت، حسن منتظرتربتی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت: فصل زمستان همیشه با افزایش مصرف گاز همراه است که یکی دلایل این است ما همچنان در حال توسعه شبکه گاز هستیم و توسعه های خوبی هم در بحث گازرسانی روستایی انجام شده است و هرسال حدود 3 هزار روستا به شبکه گاز متصل شدند؛ بنابراین بخشی از این افزایش مصرف ناشی از توسعه شبکه گاز است.

مصرف روزانه گاز کشور 55 میلیون مترمکعب افزایش یافتوی ادامه داد:، اما امسال شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم تا جایی که حتی در تابستان مصرف گاز بیش از پیش افزایش یافت، زیرا مصرف آب گرم و شست وشو مردم بیشتر شد و طبق تحلیل کارشناسان بخشی از این افزایش مصرف هم به همین دلیل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است

مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است